Tuesday, January 21, 2014

Loket Al Hikmah Malaysia

Loket al hikmah malaysia yg digabung dgn isim kholisoh jariyah..sila google sahaja apakah kegunaan sebenar isim jariyah..atau layari blogspot panglima harimau putih iaitu mistikshop atau warung lpj.dimaharkan kpd yg berminat.blh menghubungi pihak kami.telah diisikan bersama kekuatan al hikmah yg dpt melindungi si pemakai dr makhluk Allah yg berniat jahat zahir dan batin sehingga menyebabkan mereka terpelanting kebelakang ketika menyerang.


Posted via Blogaway

9 comments:

  1. Assalammualaikum wr wb.Tuan saya berminat benar sama liotin khalisah jariah yg seruma macam ki saung rahsa buat.Boleh saya tahu bagaimana boleh saya beli.Terima kaseh tuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam.itu guru sy tuan.maaf loket ni hanya utk ahli persatuan.jika berminat dgn isim jariyah blh mahar pd kisawung secara terus atau pd sy terdapat dlm bentuk rajahan wafak.
      Sila lihat link mistikshop atau warunglpj

      Delete
  2. Assalamualaikum tuan saya dari Singapura berminat berlajar limu Al hikmah, tetapi saya tidak tahu bagai mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika berminat blh hubungi sy.al hikmah hanya blh diambil secara berhadapan.sy di penang.jika tidak tuan blh ke indonesia atau batam juga masih ada perawat al hikmah.kami tidak melakukan jarak jauh walau ada setengah blog di internet mengatakan al hikmah dpt di ijazah jarak jauh maka itu satu penipuan.tq

      Delete
  3. Saya rasa di johor bahru pun ada seorang ahli yg mengajar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wallahualam tuan tp kalo benar pasti punya sijil ijazah perguruan dr al hikmah cisoka.kebanyakan hanya sijil dr perawat tak bertauliah.

      Delete
  4. macam mana ni,loket hanya untuk ahli saja?ini semua hak Allah,atas dasar ihsan dan persaudaraan Islam apa slajh jual pad ayang bukan ahli...astaghfirullah..nama saja ilmu hikmah ...perkara baik sikit macam ni pun nak berkira...orang tu nak beli loket ,walau bukan ahli jual saja lah...nanti Allah balas amal budi kamu...haiii org berilmu tinggi pun ada sikap macam ni....kelakar betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah loket tu ada lambang persatuan..dah kata semua hak Allah mengapa perlu bergantung pd loket?alangkah pelik lg jika merasa ilmu rendah tp menyindir.bknkah itu ada riak? :)

      Delete